آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

چیکن یا بیف استروگانف را چطوری بخوریم و چگونه سرو می شود؟

چیکن یا بیف استروگانف را چطوری بخوریم و چگونه سرو کنیم و چگونه تزیین کنیمبیف استروگانف در واقع یک غذای روسی است. که پایه آن از گوشت گاو، قارچ و سسِ تشکیل شده از خامه کره و آرد می باشد. که بعضی گوشت گاو را با گوشت مرغ جایگزین می کنند که در اینصورت چیکن استروگانف نامیده می شود. اگر برای اولین بار است که این غذا را می خورید شاید برایتان سوال باشد بیف استروگانف را چطوری بخوریم و با چه موادی سرو می شود.

بیف استروگانف را چطوری بخوریم 

این غذای لذیذ و خوشمزه و البته پر کالری، معمولاً در ظرف گود با تزیین چیپس خلالی فراوان سرو می شود. با توجه به اینکه سس آن کاملاً به خورد گوشت و قارچ می رود و حالت جامد می گیرد. با چنگال به همراه سیب زمینی خلالی می توان خیلی راحت آن را میل بفرمایید.

این غذا تنها با چیپس خلالی یا سیب زمینی سرخ کرده خیلی نازک و برشته خورده می شود. در بعضی جاها گفته شده می توان این غذا را با برنج خورد که ایده خوبی نیست. طعم واقعی آن زمانی حس می شود که تنها با سیب زمینی خلالی خورده شود. البته باز هم به ذائقه شما بستگی دارد  و ممکن است شما از خوردن آن با برنج بیشتر لذت ببرید.

چیک یا بیف استروگانف با پاستا هم خورده می شود. یعنی بجای خلال از پاستا استفاده می شود. اما همانطور که قبلاً گفتم دستور اصلی آن با خلال سیب زمینی است و اینکه آن را با برنج یا پاستا سرو کنید به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

چیکن یا بیف استروگانف را چطوری بخوریم با برنج پاستا یا خلال سیب زمینی

برای تزیین چیکن یا بیف استروگانف هم بهتر است از  چیپس خلالی، گوجه های گیلاسی و جعفری استفاده کنید.

آخرین بیف استروگانفی که خوردم با خلال سیب زمینی زیاد، یعنی هرچقدر بیف و قارچ بود به همون اندازه هم روش خلال بود و با گوجه گیلاسی تزیین شده بود و طعم فوق العاده داشت. شما چی ؟

احتمالاً این مطالب را هم دوست داری بخونی:

۳.۵/۵ - (۱۱ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا