آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

کادو کردن لباس بدون جعبه با ۷ ایده زیبا و خلاقانه (با تصویر و فیلم آموزش آن ها)

کادو کردن لباس بدون جعبه با مدل های متفاوت و زیبااگر برای کادو کردن لباس دنبال ایده و مدل می گیرید باید بگم درست اومدید و در اینجا ۷ مدل متفاوت برای کادو کردن لباس بدون جعبه را یاد میگیری و میتونی با توجه به سلیقه خودت یکی را  انتخاب کنی.

انواع روش های کادو کردن لباس 

ترفند ۱ کادو گرفتن لباس :

ساده ترین مدل برای کادو کردن لباس یا هر نوع کادوی دیگر روش پایه کادو گرفتن است که قبلاً در پست مدل های کادو کردن جعبه با تصویر و فیلم کاملاً توضیح داده شد و پیشنهاد می کنم حتماً آن را ببینید. چون اکثر مدل های کادو کردن پایه و شروعشون از این روش استفاده می شود.


کادو کردن لباس با ساده ترین روش

ترفند ۲ برای کادو گرفتن لباس

با این روش خیلی ساده اما شیک و مرتب می توان لباس را کادو گرفت.

ترفند ۳ برای کادو گرفتن لباس

اگر برای کادو کردن لباس دنبال یک مدل متفاوت و خلاقانه می گیرید این مدل کادو گرفتن می تواند به شما کمک کند و البته بسیار ساده هم هست. می توانید مراحل آن را در ویدیو به طور کامل ببنید.

ترفند ۴ برای کادو گرفتن لباس

یک مدل خلاقانه دیگر برای کادو کردن لباس و دیگر هدیه ها، پیشنهاد می کنم حتماً آن را ببنید تا با یک روش شیک برای کادو کردن آشنا شوید.

ترفند ۵ برای کادو گرفتن لباس

در این ویدیو با یک مدل فوق العاده برای کادو کردن آشنا می شوید که می تواند هدیه شما را متفاوت کند. من خیلی این مدل کادو گرفتن را دوست داشتم.

ترفند ۶ برای کادو گرفتن لباس

روش دیگری که برای کادو کردن لباس بخصوص لباس بچگانه پیشنهاد می شود. کادو کردن به شکل شکلات است. که اگر تصاویر زیر را دنبال کنید. به راحتی می توانید هدیه خودتون رو به شکل شکلات کادوپیچ کنید.

کادو کردن لباس به شکل شکلاتی

ابتدا لباس را به شکل استوانه ای تا بزنید. و کاغذ کادو را از طول دور لباس بپیچید.

مراحل کادو کردن لباس به شکل شکلاتی

 

از هر طرف حدود ۱۵ سانتی متر از کاغذ کادو را جا بگذارید و بقیه را ببرید و در آخر آن را به شکل شکلات در آورید و با رمان یا نخ های رنگی ببنید.

مراحل کادو کردن لباس به شکل شکلاتی - 2

ترفند ۷ برای کادو گرفتن لباس

این هم یک مدل متفاوت دیگر برای کادو کردن است. که برای آموزش کادو کردن به این روش ویدیو زیر را ببنید.

نظرتون را در مورد ۷ مدل کادو کردن  که در اینجا می بینید حتماً بنویسید و ایده های خودتون برای تزیین آن ها راهم برامون بنویسید.

 

 

۴.۱/۵ - (۳۱ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا