آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

ساخت هولدر گوشی برای ماشین با ۲ روش در کمتر از ۵ دقیقه

ساخت هولدر گوشی برای ماشین با وسایل ساده در خانهشاید تصور شما این باشد که: ساخت هولدر گوشی برای ماشین خیلی سخت است و نیاز به صرف وقت و وسایل زیاد دارد. اما باید بگم اشتباه می کنید چون قرار است شما را با دو روش ساده و سریع برای درست کردن نگهدارنده موبایل مخصوص ماشین را بهتون یاد بدم که در کمتر از ۵ دقیقه خودتون آن را بسازید. البته با ساده‌ترین و کم هزینه‌‌ترین وسایل که همه جا پیدا می‌شود و شاید الان هم این وسایل داخل داشبور ماشینتون باشد.

ایمنی‌ترین حالت این است که از گوشی هنگام رانندگی اصلا استفاده نشود متأسفانه استفاده از گوشی داخل ماشین برای پیدا کردن آدرس، چک کردن پیام‌ها یا جواب دادن به تماس‌ها به یک چیز عادی تبدیل شده و یکی از کاربردی‌ترین وسایل در این زمینه استفاده از پایه نگهدارنده گوشی است تا هم کار ما را در حین راننگی راحت کند، هم اینکه امنیت استفاده از گوشی با این روش هم بالا می‌رود.

اگر ماشین دارید حتما یک پایه نگهدارنده موبایل نیازتان می‌شود. اما اگر قصد خرید آن را ندارید، حتماً روش ساخت هولدر گوشی برای ماشین ببنید. بهتون قول می‌دهم با هزینه صفر یا حداکثر ۵ هزار تومان هولدر موبایل برای ماشین درست کنید.

روش اول برای ساخت هولدر گوشی برای ماشین در کمتر از ۱ دقیقه

وسایل لازم:

  • کش پول
  • یک سنجاق کاغذ یا هر جسم نازکی که خودتون به ذهنتون می‌رسد.

ساخت هولدر گوشی برای ماشین با کش پول

این روش ساده ترین روش برای ساخت هولدر گوشی برای ماشین هست. و تقریباً هیچ هزینه‌ای ندارد و اگر هم بصورت اتفاقی هولدر موبایل شما خراب شد، میتوانید در هرجایی یک هلدر دست ساز گوشی با کش پول درست کنید.

قبلاً در مورد استفاده های مفید از کش پول براتون نوشتم. یکی دیگه از روش‌های مفید بهره بردن از آن این است که با یک سنجاق کش پول را بین یکی از بند های دریچه کولر ماشین قرار دهید.

استفاده از کش پول برای درست کردن هولدر گوشی برای ماشین در کمتر از یک دقیقه

به همین راحتی هولدر گوشی دست ساز شما آمادست و می‌توانید گوشی را به آن آویزان کنید و هنگام رانندگی از گوشی استفاده کنید. در انتها فیلم هر دو روش راهم قرار دادم. توصیه می‌کنم ببینید که بهتر با این روش‌ها آشنا شوید.

توجه: برای درست کردن نگهدارنده گوشی حتما از کش پول محکم و خوب استفاده کنید که حین رانندگی پاره یا شُل نشود.

استفاده از کش پول برای ساخت هولدر گوشی برای ماشین

روش دوم برای ساخت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین

این روش ساخت هولدر گوشی برای ماشین به زمان و ابزار بیشتری نیاز دارد؛ اما می‌توانید یک هولدر موبایل دست ساز حرفه‌ای اما ساده درست کنید.

وسایل لازم برای درست کردن نگهدارنده گوشی 

درست کردن هولدر گوشی برای ماشین با گیره کاغذ و کش پول

برای درست کردن نگهدار گوشی برای ماشین با این روش توضیح کوتاهی می‌دهم؛ اما حتماً فیلم آموزشی ساخت هولدر موبایل با این روش را هم ببنید تا توضیحات را کامل متوجه شوید.

  • گیره کاغذی که استفاده می‌کنید حتماً خیلی بزرگ باشد. معمولاً گیره‌ها در ۳ یا ۵ سایز هستند که شما بزرگترین آن‌ها را تهیه کنید.
  • لبه‌های گیره برگردانید و آن‌ها را با انبر دستی به سمت داخل تا می شود خم کنید .
  • به لبه‌های گیره برای اینکه به گوشی آسیب نزند یک تیکه کوچک ابر یا لاستیک بچسبانید.
  • برای اینکه گیره گوشی را محکم و خوب نگه دارد، یک کش پول محکم و خوب را چند دفعه ضربدری تا بزنید و دور دسته های گیره بیندازید.
  • به همین راحتی نگهدار گوشی آمادست آن را می‌توانید در قسمت جلوی داشبور ماشین یا به دریچه کولر ماشین وصل کنید. (حتماً ویدیو را ببینید.)

ساخت نگهدارنده و هولدر موبایل مخصوص ماشین با گیره

فیلم آموزشی روش اول و دوم ساخت نگهدار گوشی برای ماشین

اگر قصد خرید هولدر موبایل برای ماشین را هم دارید، میتوانید از لینک زیر انواع هولدر با طرح و قیمت‎های متفاوت را ببنید:

۴/۵ - (۳ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. ممنون از راهنماییتون . من هم یه پیشنهاد براتون دارم عزیز. زمانی که می‌خواهید با اجسامی که رنگ تیره دارند کلیپ بسازید ، اگر زمینه پشت رنگ روشن باشه فیلمتان بسیار واضح تر و بهتر دیده میشه . موفق باشید. مهدی

  2. چه جالب چند روز پیش داشتم تو ماشین دنبال یه جا برا موبایل میگشتم شماهم که این مطلب گذاشتید دیگه عالی شد ممنون به خاطر مطلب به موقع و جالبتون
    لحظاتتون شاد و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا