خانه داری

۴ ایده ساده برای میوه آرایی با میوه خرد شده

میوه آرایی با میوه خرد شده با 4 ایده سادهشاید وقتی به کلمه میوه آرایی فک می‌کنید، احساس کنید که چقدر کار سخت و زمان بری هست. اما میشه با چند ایده ساده و سریع یه بشقاب زیبا از میوه هایی که همین الان در خانه دارید، داشته باشید و بتونید با آن از مهمونای خودتون پذیرایی کنید. اینجا میخوام چندتا ایده ساده برای میوه آرایی با میوه خرد شده بهتون بدم که به راحتی در زمان کوتاه میشه اجراش کنید و خودتون و مهماناتون از خوردن میوه‌هایی که به زیبایی داخل دیس تزیین شدند، لذت ببرید.

تزیین میوه علاوه بر اینکه زیباست و نشان از ذوق و سلیقه ماست، اما یه خوبی دیگه میوه آرایی با میوه خرد شده اینه که شما با تعداد کم میوه میتونید یه دیس میوه درست کنید و برای زمانایی که تعداد کم میوه دارید هم یه ایده خوبه که از این روش برای چیدن ظرف میوه خود استفاده کنید.

با من همراه باشید با چند ترفند ساده و شیک برای میوه آرایی با میوه خرد شده

میوه آرایی با میوه خرد شده در کوتاه ترین زمان

۱-یکی از ساده‌ترین ایده ها این است که: از ترکیب رنگ های متفاوت میوه‌ها و در کنارهم قرار دادن آن ها برای تزیین ظرف میوه استفاده کنید. مانند تصاویر زیر:

تزیین بشقاب میوه و میوه آرایی با میوه خرد شده با تیکه های رنگی رنگی میوه

۲-ایده دیگری که میتوانید برای تزیین میوه در بشقاب استفاده کنید، استفاده از خلال دندان یا سیخ جوجه چوبی برای کنارهم قرار دادن میوه‌های خوشمزه کنار هم است:

میوه آرایی با سیخ چوبی

۳- استفاده از قالب های فلزی شیرینی مانند شیرینی نخودی برای شکل دادن به میوه‌ها؛ بعد میتوانید آن‌ها را به سیخ چوبی بزنید یا داخل ظرف بچینید.

ایده استفاده از قالب فلزی برای میوه آرایی با میوه خرد شده

۴-همچنین میتوانید از چیدمان ساده و رنگی رنگی میوه ها با برش‌های مختلف میوه‌ها، برای میوه آرایی استفاده کنید که با نگاه کردن به تصاویر زیر بدون توضیح خاصی میتونید ایده بگیرید.

تزیین بشقاب میوه با ایده های ساده

میوه آرایی ساده و سریع با میوه خرد شده

ترفند تزیین بشقاب میوه

 

ترفند ساده برای تزیین بشقاب میوه و میوه آرایی با میوه خرد شده

تعداد ایده هایی که برای میوه آرایی هست، خیلی زیاده؛ اما سعی کردم تزییناتی رو براتون بذارم که ساده و سریع باشند و البته به هیچ ابزار خاصی نیاز نباشد جز یک چاقو تیز و یه بشقاب که در هر آشپزخانه‌ای هست.

حتماً این پست را نگه دارید و موقع تزیین دیس میوه دوباره به آن نگاه کنید و ایده بگیرید.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی عالی بود دمتون گرم چه خوشگله و از همه مهمتر به ابزار ساده نیاز داره وای خیلی ممنون هر روز بهتر از دیروز بدرخشید درجه یک بود من که کیف کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا