آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

مرتب کردن کیسه های پلاستیکی آشپزخانه با ساده‌ترین ترفند

ترفند مرتب کردن نایلون پلاستیکی اضافی در آشپزخانهاگر مثل من بعد از هر خرید نایلون های پلاستیکی آن را نگه می‌دارید تا بعداً استفاده کنید، حتما با این مشکل رو به رو هستید که برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی چیکار کنید؟ چون بعد از مدتی تعداد زیادی از این کیسه‌ها جمع می‌شوند و ممکن است آشپزخانه ما را نامرتب کنند یا حتی یک کابینت را بطور کامل بگیرند.

به تازگی با یک ترفند عالی برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی تنها در یک جعبه کوچک آشنا شدم. به من که کمک کرد و با این روش تمام نایلون‌ها را در کمترین جای ممکن جا بدهم. امیداوارم برای شماهم مفید باشد.

روش ساده برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی:

۱- از یک جعبه بزرگ مانند جعبه کفش یا حتی سطل پلاستیکی ماست که در دارد می توانید استفاده کنید. اگر دوست دارید نمای زیباتری هم داشته باشد می‌توانید روی جعبه یا سطل را با کاغذ کادو بپوشانید. ( روش کادو کردن جعبه )

۲- روی در جعبه را بصورت مستطیلی مانند در جعبه دستمال کاغذی اما کمی بزرگتر، برش بزنید.

۳- نایلون ها را یکی یکی داخل جعبه یا سطل قرار دهید و هر نایلون را وارد دسته نایلون قبلی کنید و تا آخرین کیسه پلاستیکی که دارید، اینکار را تکرار کنید.

با این ترفند خیلی ساده نایلون‌ها همه در یک جعبه یا سطل جمع می‌شوند و مانند دستمال کاغذی از داخل جعبه میتوان آن‌ها بیرون کشید. من خودم همه نایلون‌ها رو اینجوری در یک سطل ماست متوسط جمع کردم.

اگر دوباره هم پلاستیک داشتید به همین روش از طریق سوارخ روی در جعبه به پلاستیک قبلی آویزان کنید و آن ها را داخل جعبه قرار دهید.

توجه: بهتر است نایلون‌های بزرگ و کوچک را در جعبه‌های جداگانه قرار دهید تا هر وقت به نایلون بزرگ نیاز داشتید به آن به راحتی دسترسی داشته باشید.

فیلم کوتاه روش مرتب کردن کیسه پلاستیکی در یک جعبه

۴/۵ - (۱۰ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. وای عااااالی بود ممنون، سریع بعد از دیدن مطلبتون دست بکار شدم و با یه دبه درستش کردم، خدا خیرت بده دوست عزیز، ممنونم، از شر مشمع های بهم ریخته رااااااحت شدم😘😘

  2. محشر بود
    همیشه دنبال یه راهی برا مرتب کرون پلاستیکا بودم
    خودم با دبه جای ماست درست کردم
    بازم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا